Blog Studio
Image default
Aanbiedingen

Bestemmingspagina – voor- en nadelen

Sinds kort zijn sites met één pagina wijdverbreid, maar klanten begrijpen hun doel verkeerd en stellen de verkeerde doelen die een dergelijke site zou moeten oplossen.

Bestemmingspagina is een effectief zakelijk hulpmiddel voor het verkopen van een of meer artikelen of services. Deze manier van informeren van de consument kan gekozen worden voor gerichte reclamecampagnes, lanceringen van nieuwe producten of nichetesten. Hiermee kunt u de pagina zoveel mogelijk optimaliseren voor specifieke behoeften en doelen. Ook beloven sommige gewetenloze bedrijven, vaak om zo niet een hele site te verkopen, dan ten minste één pagina, de klant veel bestellingen van advertenties en verkeer van organische resultaten met behulp van SEO-optimalisatie. Laten we eens kijken wat de voordelen en sterke punten zijn van de bestemmingspagina en wat de nadelen zijn.

Verkoop van bestemmingspagina’s

Nog maar een paar jaar geleden konden sites met één pagina bijna elk gewenst product verkopen. Nu zijn dit meer “impuls” of trendaankopen. Bijvoorbeeld hoverboards, originele nieuwjaars- en kerstgeschenken, en recenter waren er spinners. De mode voor bepaalde producten verandert vrij snel, dus het maken van een pagina van één pagina met goed afgestemde contextuele advertenties kan een goede conversie opleveren voor een bepaald type product.

Taken:

  • Verkoop van goederen waar veel vraag naar is in een bepaalde periode (trend of seizoensinvloeden).
  • Een klantenbestand verzamelen. Om een ​​lijst met contacten samen te stellen voor uw eigen doelgroep, die op de een of andere manier geïnteresseerd was in het onderwerp zakendoen, zijn ook verschillende promotionele aanbiedingen vergelijkbaar: “Krijg 5% korting bij het bestellen van goederen via het formulier op de site!”. Uiteraard moet een van de verplichte velden van dit formulier een telefoonnummer en e-mailadres zijn om de database bij te werken.
  • Verkoop van een mono-merkproduct. Als u slechts een uniek item of een unieke verzameling (batch) van een specifieke fabrikant verkoopt, zal het creëren van een volwaardig hulpmiddel duur en ineffectief zijn, omdat u, om uw concurrenten te evenaren, hoogstwaarschijnlijk wordt geadviseerd om de catalogus uit te breiden met producten van verschillende bedrijven, en u hebt ze a priori Nee.
  • Bijstand bij de implementatie van complexe B2B-verkoop, waarbij u omvangrijke formulieren moet invullen voor communicatie of zich moet registreren voor evenementen (online cursussen, tutoring, webinars, professionele ontwikkeling, enz.).
  • Het testen van de uitbreiding van het assortiment voor de aankoop van grote hoeveelheden producten of dure goederen. Deze technologie wordt gebruikt door grote bedrijven die eerst de terugverdientijd van een bepaald type product testen voordat ze het aan de hoofdsite toevoegen.

Fouten bij het instellen van taken voor een pagina van één pagina

Er zijn gevallen waarin de bestemmingspagina niet voldoet aan de gestelde doelen en de creatie ervan niet gerechtvaardigd is:

Manieren om conversies te krijgen van de bestemmingspagina

  • Contextuele reclame. Vooruitgang door de context moet ook zinvol en beknopt zijn in relatie tot de geselecteerde zoekopdrachten. Het zouden er niet teveel moeten zijn, plus ze zijn maximaal met elkaar verbonden zodat de gebruiker niet alleen op de advertentie klikt, maar daar ook vindt wat hij zocht.
  • SMM – promotie in sociale netwerken. Als een groot percentage van de doelgroep in uw bedrijf zich op sociale netwerken bevindt, zal een dergelijke promotie zeer succesvol zijn als de promotiestrategie goed is georganiseerd. Het met behulp van links en recensies overbrengen van verkeer van sociale netwerken naar bestemmingspagina’s met een bekwame aanpak kan een behoorlijk succespercentage opleveren.
  • Teaser-netwerken. Deze methode werkt volgens het principe van het kopen van display-advertenties op een aangesloten teasernetwerk. Er wordt alleen voor bezoekers van uw site betaald. De grootste toestroom van gebruikers komt van nieuws- en entertainmentbronnen.

Kort gezegd: in de afgelopen jaren is de bestemmingspagina minder in trek bij het bestellen van een website voor een specifieke service. Dit komt door het feit dat het iets moeilijker is geworden om een ​​dergelijk hulpmiddel te promoten en er rendement op te krijgen. Maar we kunnen je met vertrouwen vertellen dat pagina’s van één pagina voor het presenteren van individuele producten op het netwerk nog steeds behoorlijk conversie opleveren, alleen om het op internet uit te rollen, moet je het bewuster benaderen en met de ontwikkeling van een bepaalde strategie. Stel de juiste doelen en behaal de resultaten die u wilt!

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

webdesign bedrijf belgië

webdeveloper

https://webdevelopmentapp.com/nl/